מינימום הזמנה 200 ₪ מבצעים עבודות מסחריות בלבד *לא מבצעים עבודות פרטיות בודדות*
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

הדפסת פליירים

הדפסת פליירים איכותיים בתל אביב
הדפסת פליירים איכותיים בתל אביב

ספידגרף - בית דפוס בתל אביב - מתמחה בהדפסת פליירים. דפוס ספידגרף מציג הדפסת פליירים במגוון דוגמאות. אצלנו ניתן לקבל הדפסת פליירים בעיצוב חדשני, בגדלים שונים וברמה הגבוהה ביותר וניתן להדפיס פליירים במגוון רעיונות. במסגרת הדפסת פליירים, הלקוחות שולחים לבית הדפוס טקסטים ותמונות, כאשר צוות הסטודיו שלנו ישלח לאחר מכן סקיצה לאישור. מגוון פליירים מוצגים באתר של דפוס ספידגרף להתרשמות הלקוחות. בבית דפוס ספידגרף מלווים את הלקוח בתהליך הדפסה של פליירים החל מהרעיון, העיצוב וכלה בהדפסה.

 

  1. עסקים שכונתיים נוטים לבחור באמצעי פרסום אזוריים על מנת להפיץ ולחשוף את עצמם לציבור הלקוחות. אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור פרסום אזורי היא על ידי הדפסת פליירים עם דיו משובח. כאשר אנחנו מדפיסים פליירים אנחנו בעצם יוצרים לעצמנו מוצר שיוצר חשיפה, ההדפסה היא צעד חשוב מאוד שכל עסק חדש צריך לעשות על מנת לגרום ללקוחות להכיר את העסק שלנו.

בחירת בית דפוס להדפסת פליירים?

הדפסת פליירים בתל אביבהתהליך מתחיל בחיפוש אחר בית דפוס בו אנחנו מעוניינים להדפיס את הפליירים שלנו. כל בית דפוס יכול להציע לנו מחירים שונים עבור הדפסה של פליירים ולכן חשוב מאוד לעשות סקר שוק רחב על מנת לבחור את הבית דפוס הטוב ביותר. הדפסת פליירים יכולה להתבצע במכונת דפוס דיגיטלי ובמכונת דפוס אופסט, המחיר של הדפסת פליירים יהיה מושפע מסוג מכונת הדפוס וסוג ההדפסה לצד איכותיות גדולה או קטנה. בדפוס ספידגרף אנו חרטתנו על דיגלנו את המחייבות לאיכות ללא פשרות לצד שירות אישי לכל לקוח.

כיצד מחליטי היכן להדפיס?

על מנת שנבחר בית דפוס שמתאים לנו לצורך ההדפסה עלינו לשאול את עצמנו כמה שאלות חשובות. שאלות עיקריות  שעלינו לשאול את עצמנו לפני הדפסת פליירים הם – הדחיפות לה אנו זקוקים לפליירים, האם אנו זקוקים להדפסה צבעונית? מה היא כמות הפליירים שאנחנו צריכים ומה סוג הנייר, לאחר שאנחנו יודעים את התשובות הללו ניתן להדפיס. בית דפוס ספידגרף עוסק בהדפסת פליירים איכותיים לכמויות קטנות וגדולות יותר של פליירים ולזמני אספקה מהירים  בגלל שיטת ההדפסה והציוד המתקדם של בית הדפוס. לעומת זאת  דפוס דיגיטלי מתאים יותר לכמויות קטנות של פליירים וזמני אספקה קצרים אף יותר אך יש לבדוק את רמת הגימור ואיכות ההדפסה. כמובן ששירות הדפסת פליירים בתל אביב הוא בעל זמן אספקה מהיר במיוחד, בכמויות קטנות ומהיום להיום.

עיצוב הפליירים

החלק המהנה בתהליך של הדפסת פליירים הוא עיצוב המוצר. אנשים בעלי חוש יצירתי יכולים למצוא בעיצוב פליירים כחוויה מהנה ומאתגרת. על מנת שהפליירים אותם אנחנו מדפיסים יצאו יפים ושיווקיים מומלץ להיעזר במעצב גרפי מקצועי לצורך עיצוב הפליירים שלנו. מעצב גרפי יכול מתוך הידע והניסיון שלו לעצב עבורנו פליירים יפים ומקוריים בזמן קצר. שימוש במעצב גרפי לפני הדפסת פליירים היא מומלצת מאוד ומבטיחה תוצאות טובות יותר .

חלוקה והפצה
השלב האחרון לאחר הדפסת הפליירים הוא שלב שקשור לחלוקה והפצה. הדפסת פליירים בדרך כלל לוקחת מספר ימים,  מרגע אישור הגרפיקה וההדפסה בפועל. ישנם לקוחות שנעזרים בחברת הפצה לאחר הדפסת פליירים וישנם לקוחות שמחליטים להיעזר במישהו קרוב לצורך החלוקה. הדרך בה נפיץ את המוצר לאחר ההדפסה  קשורה גם בכמויות של הפליירים אותם אנחנו מדפיסים ובגודל האזור אליו אנחנו צריכים להגיע כאשר אנחנו מחלקים את הפליירים אותם הדפסנו בבית דפוס. ושוב, העסקים מתל אביב הפונים אלינו יכולים ליהנות משירות מהיר ואיכותי של הדפסת פליירים בתל אביב.

הדפסת פליירים - מחירים

כמותמחיר ₪
500700
1000850
20001000
50001300
100001900

המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים משלוח,
משלוח בתוך תל אביב 30 ש"ח (חברת משלוחים),
משלוח מחוץ לתל אביב 60 ש
"ח (חברת צ'יטה משלוחים).

המחיר עבור פלייר בגודל 5-A , הדפסה צד 1, פרוצס ע"ג נייר 170 ג'..
המחיר כולל עיצוב גרפי.
ניתן להדפיס פלייר דו"צ / קיפולים, כרוך בתשלום נוסף שאל את נציג המכירות.
שינוי בנתונים כרוך בתשלום נוסף, שאל את נציג המכירות.

קראו עוד: הדפסת פליירים מהיום להיום
קראו עוד: הדפסת מדבקות בתל אביב