מינימום הזמנה 200 ₪ מבצעים עבודות מסחריות בלבד *לא מבצעים עבודות פרטיות בודדות*
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

כרטיסי ברכה לפסח

כרטיסי ברכה לפסח מבית ספידגרף. ברכה קצרה לפסח תשמח לב של כל אורח או חבר. ספידגרף מציגה כרטיסים לפסח במגוון דוגמאות ובהדפסת ברכות לחגים. ספידגרף מדפיסה ברכות לפסח בהדפסות מיוחדות, בעיצוב גרפי מעולה ואיכותי. דפוס ספידגרף מציג לקראת פסח ברכות לפסח בגדלים שונים. לקראת חג פסח יהיה ניתן להדפיס ברכות צבעוניות, ברכות לפסח מצחיקות ומקושטות. אצלנו מלווים את הלקוח בתהליך הדפסת ברכות לפסח החל מהרעיון, העיצוב וכלה בהדפסה. מגוון ברכות לפסח יהיו מוצגות ללקוחות בקטלוג ובאתר האינטרנט שלנו. הלקוחות יבחרו ברכות לפסח מתוך הקטלוג על פי טעמם האישי. בברכות לפסח תוצג ברכה בנוסח חג פסח שמח בעיצוב מהודר. 

כמותמחיר ₪
100החל מ-2 ש"ח ליח'
200החל מ-2 ש"ח ליח'
300החל מ-2 ש"ח ליח'
600החל מ-2 ש"ח ליח'

המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים משלוח,
משלוח בתוך תל אביב 30 ש"ח (חברת משלוחים),
משלוח מחוץ לתל אביב 60 ש
"ח (חברת צ'יטה משלוחים).

בהזמנה מעל 300 יח' תינתן 10% הנחה

  • בהזמנה מעל 600 יח' תינתן 20% הנחה.
  • כל סוגי כרטיסי הברכה מותאמים למעטפה 23*11.
  • שינוי בנתונים כרוך בתשלום נוסף, שאל את נציג המכירות.
  • המחיר כולל הדפסת לוגו בצבע 1.
  • הדפסת לוגו עם מס' צבעים כרוכה בתוספת תשלום.

חג הפסח, הוא חג החירות, חג של אביב ופריחות. חג בעל ריחות וצבעים רעננים של סוף החורף ותחילת הקיץ. חג הפסח הוא חג שיש בו הדגשה של מימד עצמי, חירות אישית ולאומית ורצון לעצמאות ופריחה אישית, עסקית וחברתית. במסורת ישראל, פסח הוא חג מרכזי מאוד. אולי המרכזי ביותר. חג שיש סביבו הרבה הכנות והתארגנות מראש. בהתאם לכך, בתרבות הישראלית, הפך כבר מזמן חג הפסח לחג של מתנות ואיחולים באמצעות כרטיסי ברכה לפסח. 

בספידגרף, יוצרים אווירת חג באמצעות מילים, צבעים וצורות המודפסות על גבי ברכות צבעוניות. כרטיסי ברכה שאנו מדפיסים לקראת חג הפסח, משלבות את כל האלמנטים של החג: אביב, פריחה ושמחה יחד עם הסימנים המסורתיים המעלים את התכנים הפנימיים של החג : ליל הסדר, מצות , אלמנטים מההגדה וגביעי יין מהודרים ועוד. תוכלו לבחור בין עיצתוב אלגנטי ויוקרתי לעיצוב אתני בצבעים עזים, או בין עיצוב כפרי לחמים לעיצוב רומנטי ורך. כרטיסי הברכה שלנו מעוצבים במגוון רחב של סגנונות המאפשרים לך בחירה בעיצוב המתאים ביותר עבורך.

כרטיסי ברכה לפסח בספידגרף

באתר תוכל להתרשם מקטלוג מרשים ומגוון של כרטיסי ברכה לפסח. תוכל לבחור כרטיס מהקטלוג או לבקש עיצוב מקורי או עיצוב המשלב בין כרטיסים שונים. ניתן להדפיס על הכרטיסים ברכה אישית עם מילים אישיות משלך וניתן להשאיר על הכרטיס מקום להוספת כמה מילים בכתב יד.

ברכות המיוצרים בספידגרף, משדרים יוקרה, חגיגיות ומיוחדות. כל כרטיס בעל ייחוד משלו ואופי מיוחד משלו. תוכלו להדפיס כרטיסי ברכה ללקוחות, או לעובדים. לתלמידי בית הספר, לקהילה ועוד.

הצוות של ספידגרף, בית דפוס המתחה בעיצוב גרפי ובביצוע הדפסות איכותיות ומתמחה בהדפסת כרטיסי ברכה לפסח ולכל אירוע. אנחנו בספידגרף, מקפידים על הדפסה במכשור מתקדם, שמנפיק עבודות יפיפיות ומדויקות. בצבעים אותנטיים ומקוריים. העיצובים המיוחדים שובי לב ועין ומעידים על אכפתיות ומחשבה על הפרטים מצד השולח. הצוות המקצועי של ספידגרף, ילווה אותך בכל השלבים, החל בבחירת העיצוב וכלה בהתאמת נוסח הברכה עד לשלב הדפסת הכרטיס בפועל.

צוות ספידגרף מאחל לך, לבני משפחתך ולכל עם ישראל חג פסח כשר ושמח!

קראו עוד: כרטיסי ברכה לראש השנה