מינימום הזמנה 200 ₪
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

כרטיסי ברכה לראש השנה

ספידגרף מתמחה בהדפסת כרטיסי ברכה לראש השנה ומציג ברכות במגוון דוגמאות. בית הדפוס ספידגרף מדפיס ברכות לשנה חדשה בהדפסות מיוחדות, בעיצוב גרפי מעולה ואיכותי. לרשותכם עומד קטלוג הכולל מגוון של גלויות המעוצבות בשלל סגנונות וגדלים שונים. כמו כן, באתר תוכלו למצוא מבחר רעיונות לברכות אותן תוכלו לשלב בגלויה שתבחרו. אנו מלווים אתכם לאורך כל התהליך החל מבחירת הגלויה דרך עיצובה ועד קבלתה, כל זאת ללא פשרה על איכות המוצר הסופי והשירות.

כמותמחיר ₪
100החל מ2 ₪ ליח'
200החל מ2 ₪ ליח'
300החל מ2 ₪ ליח'
600החל מ2 ₪ ליח'

המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים משלוח,
משלוח בתוך תל אביב 30 ש"ח (חברת משלוחים),
משלוח מחוץ לתל אביב 60 ש
"ח (חברת צ'יטה משלוחים).

בהזמנה מעל 300 יח' תינתן 10 % הנחה.

  • בהזמנה מעל 600 יח' תינתן 20 % הנחה.
  • כל סוגי כרטיסי הברכה מותאמים למעטפה 23*11.
  • שינוי בנתונים כרוך בתשלום נוסף, שאל את נציג המכירות.
  • המחיר כולל הדפסת לוגו בצבע 1.
  • הדפסת לוגו עם מס' צבעים כרוכה בתוספת תשלום.

ראש השנה הוא חג מיוחד, חג של התחדשות ושל התחלות חדשות. הייחודיות של ראש השנה היא זו שמביאה אנשים רבים לשלוח כרטיסי ברכה לראש השנה, בהם אנחנו מאחלים לאנשים הקרובים אלינו שנה טובה ומתוקה. כיום, כל אחד יכול להדפסי בקלות כרטיסי ברכה מעוצבים לראש השנה, עם הדפסות אישיות יפהפיות. בית הדפוס ספידגרף מדפיס עבורכם כרטיסים במגוון עיצובים מרהיבים ובאיכות גבוהה במיוחד.

הדפסת כרטיסי ברכה לראש השנה

כרטיסי ברכה לראש השנהלקראת ראש השנה, רבים מאיתנו שולחים כרטיסי ברכה לאנשים שיקרים לנו. אפילו ילדים צעירים מחלקים כרטיסים לחברים שבכיתה, וכמובן גם אנחנו המבוגרים שולחים ברכות לעובדים ולקולגות, לבני משפחה ולחברים, לכל אדם שאנחנו רוצים לאחל לו שנה טובה ומלאה בברכות. לקראת ראש השנה אפשר למצוא בחנויות הרבה מאד כרטיסי ברכה מוכנים, לרוב עם ציורים של דבש, תפוחים, יונים וכדומה.

מי שרוצה להיות קצת יותר יצירתי ומקורי, יכול להדפסי לעצמו כרטיסים לראש השנה בעיצובים אישיים, ובהדפסה איכותית אשר תיצור כרטיסי ברכה יפהפיים ומרשימים, כאלה שנעים במיוחד לקבל. מי שיודע ונהנה לעצב, יכול לעצב לעצמו כרטיסי ברכה לחג על פי הטעם האישי שלו. אחרים יכולים להיעזר בגרפיקאים מקצועיים, אשר ייצרו עבורם כרטיס ברכה שמתאים בדיוק לצרכים שלהם.

הדפסת כרטיסי ברכה עם ספידגרף

בבית הדפוס ספידגרף גם אתם יכולים ליצור כרטיסים, במגוון עיצובים יפהפיים ואישיים. מחלקת הגרפיקה של ספידגרף מסייעת לכם ליצור כרטיסי ברכה יפהפיים שמתאימים לטעם האישי שלכם ולסגנון שלכם, כמו גם למסר שאותו אתם רוצים להעביר. לאחר העיצוב, ספידגרף מדפיסה עבורכם את כרטיסי הברכה שלכם לראש השנה בכל גודל וצורה שתרצו, ובאיכות גבוהה במיוחד.

עם ההדפסה האיכותית של ספידגרף - בית דפוס דיגיטלי - אתם יכולים ליצור כרטיסי ברכה לראש השנה שנראים כאילו נקנו בחנויות, כרטיסים באיכות גבוהה ועם עיצובים מרשימים, אשר מאפשרים לכם לברך את כולם בשנה טובה, בסטייל. השנה, גם אתם יכולים לשלוח כרטיסי ברכה לראש השנה בעיצובים אישיים יפהפיים! בואו להדפיס כרטיסים באיכות הגבוהה ביותר, רק בספידגרף!

קראו עוד: כרטיסי ברכה
קראו עוד: כרטיסי ברכה לפסח