מינימום הזמנה 200 ₪
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

הדפסת פולדרים בכמויות קטנות

כל עסק שמכבד את עצמו צריך פולדרים, שאותם יוכל להגיש ללקוחות פוטנציאליים, למשקיעים וכדומה. הדפסה של פולדרים דורשת עיצוב גרפי שמתאים לעסק, וכמובן הדפסה איכותית של פולדרים קשיחים ועמידים, אשר יעניקו לחברה או לעסק תדמית מכובדת כפי שהיא רוצה להיות. בית הדפוס ספידגרף מציע לכם הדפסת פולדרים בכמויות קטנות או גדולות, על פי הצרכים שלכם, באיכות הגבוהה ביותר. הדפסת פולדרים - רק עם ספידגרף!

    הדפסת פולדרים

    הדפסת פולדרים בכמויות קטנות

    הדפסה של פולדרים מתחילה בתכנון של עיצוב הפולדר. העיצוב של הפולדרים העסקיים צריך להתכתב עם השפה העיצובית הכללית של העסק, אשר מתחילה בלוגו העסקי וממשיכה בכל הניירת המשרדית. הפולדר צריך להיות מעוצב בצבעי הלוגו, ועם אלמנטים קשורים, והוא צריך לשדר מכובדות, ובמקרה הצורך גם יוקרה. גם ההדפסה עצמה צריכה להיות איכותית, על מנת שהפולדרים יוכלו לשמש למטרתם ללא תקלות בדרך.

    הקושי בהדפסת פולדרים בכמויות קטנות

    חברות גדולות זקוקות לכמויות גדולות מאוד של פולדרים, במיוחד לפני אירועים מיוחדים וכדומה. אך עסקים קטנים לא תמיד צריכים כמויות גדולות של פולדרים לעסק, אלא רק כמויות קטנות, שיספיקו למספר משקיעים או לקוחות שמגיעים אל העסק. הדפסת פולדרים בכמויות קטנות היא עניין מורכב מעט, משום שההדפסות השונות עלולות להיות יקרות, ולא תמיד הדפסה בכמות קטנה משתלמת. אך למרות זאת, ניתן למצוא בתי דפוס אשר מדפיסים פולדרים בכמויות קטנות, במחירים משתלמים, על מנת לאפשר גם לעסקים קטנים ליהנות ממעמד מכובד ויוקרתי.

    הדפסת פולדרים בכמויות קטנות עם בית הדפוס ספידגרף

    בית הדפוס ספידגרף קיים כבר למעלה מ-25 שנה, ומעניק שירות לפרטיים ולעסקים בכל תחומי ההדפסה והעיצוב. בספידגרף מחלקה לעיצוב גרפי, אשר מעצבת עבורכם כל חומר שאתם זקוקים לו, מעיצוב של פולדרים עסקיים ועד עיצוב לוגו לעסק שלכם. כל ההדפסות של ספידגרף נעשות באיכות הגבוהה ביותר, על מנת לאפשר לכם ליהנות מניירת משרדית מושלמת לעסק שלכם. ספידגרף מבצעת גם עבודות נלוות כמו כריכת ספירלה, הבלטות והטבעות ועוד, והכל באיכות הידועה של ספידרף.

    מעוניינים בהדפסת פולדרים בכמויות קטנות? בואו עוד היום לקבל את השירות האיכותי של ספידגרף!

    קראו עוד: דפוס דיגיטלי