מינימום הזמנה 200 ₪
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

הדפסה על פרוספקט

פליירים מהיום להיום? קבלו הצעה מפתה
פליירים מהיום להיום? קבלו הצעה מפתה

מעוניין לפרסם את העסק החדש שלך עוד היום? רוצה ליחצ"ן מסיבה שתתקיים בסוף השבוע הקרוב? הולך לפצוח במחאה חברתית נוספת ואתה רוצה לעורר מעורבות חברתית כאן ועכשיו? הדפסת פליירים מהיום להיום רק עם בית הדפוס ספידגרף!

לקבלת הצעת מחיר חייגו או השאירו פרטים ונציג מכירות יחזור אליכם.

 

ספידגרף הוא בית דפוס משפחתי, בעל ניסיון רב של 40 שנה. והחשוב מכל - אנחנו אוהבים את העבודה שלנו! אז אתה יכול להיות בטוח שהמוצרים שתביא אלינו להדפסה יצאו ברמה הגבוהה ביותר כי איכות ושביעות הרצון שלך היא הכל בשבילנו. אנחנו מבצעים סוגים רבים ושונים של הדפסות, באמצעות הציוד הטכנולוגי החדיש והמתקדם ביותר! איכות הצבע שלנו, סוגי הניירות השונים והמגוונים ושאר ציוד ההדפסה, הינם מהאיכותיים ביותר, ונבחרו בקפידה יתרה!

הדפסת פליירים מהיום להיום עם ספידגרף

מעוניין לבצע אצלנו עבודת הדפסה? מה עליך לעשות? ובכן, במידה ויש ברשותך פלייר מוכן וכל שעליך לעשות הוא להדפיס אותו, אתה מוזמן לשלוח אלינו הקובץ באמצעות מייל, לציין הגודל הרצוי, סוג הנייר והכמות, ואנחנו נדאג לבצע ההדפסה עוד באותו היום! לא יכול להגיע לקחת העבודה? אנחנו נדאג שתקבל אותה באמצעות משלוח.

כמו כן, אתה מוזמן להגיע אלינו, נקבל אותך בחיוך חם ובשירות נעים, נבצע דוגמאת הדפסה, ולאחר שתאשרה, נבצע ההדפסה באופן מיידי. אתה מוזמן להמתין להדפסה, על כוס קפה ואווירה משפחתית! מעוניינים לקבל הצעת מחיר עבור הדפסת פליירים מהיום להיום? צרו עימנו קשר, נעבור ביחד על הפרטים, המבצעים וההצעות ונסייע לך להחליט על ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורך. 

הדפסת פליירים מהיום להיום הוא שירות אחד מתוך רבים שאנחנו מעניקים, כאשר אתם מוזמנים להתרשם מהדוגמאות שבאתר, ליצור פלייר משלכם, או להגיע אלינו, ויחד נייצר את העלונים המתאימים עבורכם. ומה עם הצוות שלנו? ובכן, במשפחת "ספידגרף" עובדים כיום כ-20 אנשים, רובם בעלי וותק רב, וכולם מוכשרים, אוהבים את העבודה, יצירתיים ומקצועיים ביותר. הצוות שלנו יוכל לתת לכם עצות עיצוביות, עצות טכניות וכן ייעצו לכם על סוג הדף המומלץ להדפסה וכן איכותו. זקוקים לעיצוב? הגרפיקאים המוכשרים שלנו יעמדו לרשותכם, ויעופו יחד איתכם על משק כנפי הדמיון, כך שיחד, תצרו את הפלייר אותו דמיינתם. הדפסת פליירים מהיום להיום - רק בספידגרף, בית דפוס בתל אביב.

קראו עוד: הדפסת פליירים בתל אביב
קראו עוד: הדפסת גלויות בתל אביב