מינימום הזמנה 200 ₪
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות במחירים אטרקטיביים
הדפסת מדבקות במחירים אטרקטיביים

בית דפוס ספידגרף מציג הדפסת מדבקות לעסקים במגוון דוגמאות. אצלנו ניתן לקבל אותן בעיצוב חדשני וברמה הגבוהה ביותר, כאשר ניתן להדפיס במגוון רעיונות. ספידגרף מציעה שירות זה לעסקים בגדלים שונים. מגוון הדפים מוצגים באתר של דפוס ספידגרף להתרשמות הלקוחות. יש לציין כי הצוות המקצועי של בית הדפוס מלווים את הלקוח בתהליך החל מהרעיון, העיצוב וכלה בהדפסה.

ישנם כמה סוגים של מדבקות להדפסה

  • נייר - שמתאימות בעיקר להדבקה על קרטונים, מעטפות, מוצרי נייר וכד'.
  • פלסטיק – הנקראות גם פוליאסטר או וניל, מתאימות בעיקר להדבקה על רכבים, זכוכיות וברזל, רק אם הוא נקי – המדבקה הרבה יותר חזקה.

הדפסת מדבקות בספידגרף דפוס דיגיטלי

הדפסת מדבקות בתל אביבסטיקרים איכותיים הם המראה של העסק והם מוצר פרסומי מובהק. אפשר לחלק אותם ללקוחות קיימים או להעניק אותם לספקים וללקוחות פוטנציאליים, להשתמש בהם בכנסים ובאירועים מקצועיים ולהדביק אותם על ארגזי הסחורה שאנחנו שולחים הלאה. הם מעבירים מסר קצר וקולע על החברה שלנו ולכן הם חייבים להיות איכותיים, מדוייקים ומושכים לעין.

בספידגרף דפוס דיגיטלי תוכלו למצוא סטיקרים איכותיים במגוון רחב של עיצובים שיתאימו לכל הצרכים השיווקיים של בית העסק שלכם. אנחנו מקפידים מאד על יצירתיות והתאמה מדוייקת לכל לקוח ולקוח, כך שתוכלו לממש דרך מגוון הסטיקרים שלנו את כל המטרות הפירסומיות שלכם. אנחנו גם מספקים שירות של הדפסת מדבקות בתל אביב  מהיום להיום באספקה מיידית ועוד.

בספידגרף ההדפסה היא דיגיטלית ואיכותית, עליה אחראי צוות מקצועי מסור ומיומן. לצד השירות, אנחנו מספקים גם שירותי קדם-הדפסה, אריזה מתאימה ונוחה של הסטיקרים והבאה לבית הלקוח.

הדפסה עם ספידגרף

אנחנו מקפידים על כל הפרטים הנחוצים לתוצאה מושלמת:

גרפיקה מוקפדת ואיכותית - אנחנו בודקים היטב את הגרפיקה, דואגים שכל דבר נמצא במקומו ומתחייבים לצבעוניות כפי שנקבעה מראש. אנחנו מציעים את הייעוץ המלא בכל הקשור לבחירת המדבקה, לבניית התוכן שנמצא בה ולבחירת הצבעים והגוונים המבוקשים.

הדפסה מדוייקת ומקצועית - בספידגרף העבודה מתבצעת רק על ידי מחשוב מתקדם ובסיוע של הצוות המקצועי בעל הניסיון. אנחנו מקפידים על איכות, שמירה על הצבעים שנקבעו ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש.

שירות מכל הלב - בספידגרף חרטנו על דגלנו את נושא השירות. אנחנו מתחייבים לשירות הטוב, המקצועי והיעיל ביותר בתחום ובמוצרי הדפוס האחרים. אנחנו כאן לשירות לקוחותינו בכל עניין ובכל שאלה ומתחייבים לספק את המוצר האיכותי ביותר בזמן הקצר ביותר.

אם אתם מחפשים את השותף המלא ליצירת מדבקות איכותיות, צבעוניות ומרשימות לעסק שלכם, לאירוע או לכל שימוש אחר, אנחנו בספידגרף דפוס דיגיטלי נשמח להציע לכם את כל היתרונות שלנו - גם תהליך ההכנה ותוצאה איכותית, גם שימוש בחומרים הטובים ביותר שיבטיחו לכם מוצר סופי איכותי ועמיד וגם שירות מצויין לאורך כל התהליך. בנוסף - נשמח להציע לכם את מגוון המוצרים הנלווים: הדפסת חוברות, פוסטרים, פליירים, מוצרי דפוס למשרד וכרטיסי ביקור.

קראו עוד: הדפסת כרטיסי ביקור בתל אביב
קראו עוד: דפוס דיגיטלי בתל אביב