מינימום הזמנה 200 ₪
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

גלויות

הדפסת גלויות
הדפסת גלויות

בית דפוס ספידגרף מספקת שירותי הדפסת גלויות מכל הסוגים, בכל הגדלים ועל סוגי נייר שונים. ניתן להדפיס במספר צבעים ובשני צדדים לפי דרישה. שימוש בגלויות נועד למספר מטרות עיקריות:

  • כלי שיווקי ופרסומי - עבור עסקים, חברות או בעלי מקצוע, פרוט הטבות ומבצעים, תאור העסק.
  • כלי להעברת מסרים - עוברים משרד, הודעה על שינויים כללים, פתיחת חנות, הזמנות לארועים וכו'.
  • כל הגלויות מודפסות ע"ג כרומו 300 גר' - ניתן לשלב גימורים מכל הסוגים, גודל גלויה סטנדרטית 10*15.

 

גלויות הן מוצר ותיק ואהוב; בעל היסטוריה מרשימה והווה תוסס במיוחד. בעבר, שאמצעי התקשורת המודרניים עדיין היו בחיתוליהם, נהוג היה לשלוח גלויות ססגוניות ממקומות שונים בעולם, לספר בקצרה על חוויות מסעירות הרחק מגבולות הארץ ולסיים במסר של געגועים. היום השימוש בהדפסות של גלויות הוא רחב הרבה יותר. במציאות המודרנית, גלויות ומעטפות מודפסות הן ללא ספק גם מוצר תדמיתי אפקטיבי ביותר.

באמצעות הדפסת גלויות ניתן להעביר מסרים שונים ולפרסם את החברה או את בית העסק בצורה אטרקטיבית ומושכת עין במיוחד. בהתאם לכך, משמשת ככלי שיווקי ראשון במעלה. הדפסת גלויות מעוצבות מתאימה מאוד גם לפרסום אירועים ציבוריים, מסיבות ייחודיות, תערוכות או כל אירוע רב משתתפים אחר. כמו כן, ניתן להשתמש בגלויות מודפסות גם כדי להעביר מסרים אישיים או כתחליף להזמנות המסורתיות לחתונה, לבר מצווה או לבת מצווה, לברית או לכל אירוע אישי משמח וחשוב אחר. בית דפוס "ספידגרף" מתמחה בין השאר בשירותי הדפסת גלויות מרהיבות "שיעשו את העבודה עבורכם". תושבי תל אביב מהסביבה נהנים גם מתנאי אספקה מידיים במסגרת שירות של הדפסת גלויות בתל אביב, מהיום להיום ובכמויות קטנות.

הדפסת גלויות – קצת רקע 

הדפסת גלויות בתל אביבמבחינה מילולית והיסטורית, גלוית הן מלבני נייר עבה יחסית המשמש לכתיבת מסרים שונים ולשליחתם מאוחר יותר בדואר ללא כל צורך במעטפה. בהתאם לכך, בנויה הגלויה המסורתית משני חלקים חשובים - בצידה האחד לרוב מופיעה תמונה מרשימה, כאשר צידה האחר מיועד לכתיבת מסרים שונים. האימפריה האוסטרו הונגרית הייתה הראשונה שהשתמשה בטכניקת הדפסת גלויות כבר בשנת 1869 ומאז הפכו הגלויות לחלק בלתי נפרד מחיינו; היום ניתן למצוא לצד גלויות עם תמונות נוף מרשימות גם גלויות עם הדפסות של יצירות אומנות, יודאיקה, אנימציה, עיצוב גרפי מרשים או כל תמונה אחרת. למעשה, בתחום הדפסת מעטפות וגלויות ועיצובן מגוון האפשרויות הקיים הוא עצום מכל בחינה, החל מהעיצוב, דרך בחירת המסר הרצוי וכלה בחומרים.

הדפסת גלויות לעסקים, חברות, אירועים ותיירות

הדפסת גלויות משמשת היום, כאמור, לשתי מטרות מרכזיות – ככלי שיווקי ופרסומי עבור עסקים, חברות או בעלי מקצוע שונים וגם במימד האישי, כתחליף נהדר להזמנות המסורתיות לאירועים שונים. מבחינה עסקית ופרסומית, הדפסת גלויות היא מעין כרטיס ביקור מורחב. בהקשר זה, מומלץ מאוד לשלב בין עיצוב מנצח ומושך עין ובין המסר הרצוי, שיופיע בצידה האחורי של הגלויה. מסר זה יכול לכלול תיאור של העסק או פעילותו, פירוט הטבות ומבצעים שונים, דיווח על אירוע השקה או כל מסר פרסומי אחר.

גם עבור מטרות אחרות האפשרויות הן מגוונות; ניתן להשתמש בגלויה כהזמנה לחתונה, למסיבת יום הולדת, לברית או לכל אירוע משמח אחר. עיצוב הגלויות תלוי בטעמו וברצונו של כל לקוח. ניתן להדפיס על הגלויות תמונות של החוגגים על רקע נוף עוצר נשימה, לבחור באנימציה מנצחת, לשלב טקסט מרגש או לעצב את הגלויות בכל דרך אפשרית אחרת. עם זאת, חשוב ביותר שלא להתפשר על האיכות.

הדפסת גלויות - מחירים

כמותמחיר ₪
200160
500300
1000500
2000850
100001900

המחירים אינם כוללים מע"מ ואינם כוללים משלוח,
משלוח בתוך תל אביב 30 ש"ח (חברת משלוחים),
משלוח מחוץ לתל אביב 60 ש
"ח (חברת צ'יטה משלוחים).

המחירים מתייחסים להדפסת גלויות מצד 1 בהדפסת צבע בבגודל 10*15, נייר כרומו 300 ג'. המחיר כולל עיצוב גרפי. ניתן להדפיס פלייר דו"צ / קיפולים, כרוך בתשלום נוסף שאל את נציג המכירות. שינוי בנתונים כרוך בתשלום נוסף, שאל את נציג המכירות.

קראו עוד: הדפסת פליירים בתל אביב
קראו עוד: הדפסת פליירים מהיום להיום