מינימום הזמנה 200 ₪
ספידגרף
A
A
A
A
צרף קובץ

צרף קובץ*

דפוס דיגיטלי בתל אביב

בית דפוס דיגיטלי בתל אביב

בעבר היה רעש מכונות הדפוס חלק בלתי נפרד מעבודתם של בתי הדפוס בארץ ובכל מקום אחר בעולם, אך היום עוברים בתי הדפוס להדפסה דיגיטלית. שינוי זה מאפשרר הדפסה צבעונית ובשחור לבן של מגוון מוצרים רבים ושונים, בגדלים משתנים ותוך שמירה על איכות ואפשרויות נרחבות של עיצוב וגרפיקה.

תהליך הדפסה דיגיטלית:

איך זה עובד?

ישנם מספר בתי עסק המציעים שירותי דפוס דיגיטלי בתל אביב, תהליך ההדפסה בכולם מתחיל על שולחנו של הגרפיקאי שמעצב עבור הלקוח את המוצר. דרך הדפסת כרטיסי ביקור ועד לניירות מכתבים, דפוס דיגיטלי מאפשר בחירה של צבעים, דוגמאות והדפסת לוגו חברה לפי דרישה. לרוב עובד הגרפיקאי על הקובץ ושולח אותו לאישור הלקוח. לאחר אישור הלקוח מכין הגרפיקאי את הקובץ להדפסה בתהליך שנקרא "סגירה" ושולח אותו אל המדפסות. ההדפסה הדיגיטלית מתבצעת במהירות ותוך הקפדה יתרה על איכות הצבע והנייר.
מה אפשר להדפיס?
עולם השירותים שמציע הדפוס הדיגיטלי נרחב ומאפשר לכל אחד מאיתנו להדפיס במהירות וביעילות רבה, כמו גם בעלות שוות נפש, מוצרי דפוס,הדפסת מעטפות, קידום מכירות וציוד מודפס משרדי. אלו המוצרים הבולטים המודפסים כיום באמצעות דפוס דיגיטלי

  • כרטיסי ביקור - ניתנים להדפסה מצד אחד או להדפסה דו צדדית, לפי תבניות המוצעות על ידי בית הדפוס או עיצוב מיוחד של הלקוח או של גרפיקאי מטעמו. ההדפסה נקייה, הצבעים חדשים והנייר עליו מודפס הכרטיס איכותי.
  • נייר מכתבים - ניירות מכתבים לחברות ולבתי עסק שכוללים את לוגו החברה ופרטיה. הלוגו יכול להיות מודפס בצבע או בשחור לבן, בהתאם לדרישת הלקוח והנייר עצמו יכול להיות נייר בגודל A3 ו-A4, בהתאם לבית הדפוס.
  • פליירים - חומרים פרסומיים ניתן להדפיס בקלות בדפוס דיגיטלי ולשלב בהם תמונות או כל אלמנט גרפי צבעוני ובולט אחר שנרצה. האפשרות להדפיס פליירים בדפוס דיגיטלי הופכת אותם ליצירתיים יותר וצבעוניים יותר וכך מסייעים יותר להבליט את העסק בשטח.
  • הזמנות לחתונות ואירועים - הדפסת הזמנות לאירועים מתבצעת היום פעמים רבות בדפוס הדיגיטלי המאפשר גם זמן אספקה נוח ומהיר.
  • מוצרי פרסום מיוחדים - מגנטים, חולצות, סימניות ועוד שלל אמצעי פרסום ניתן היום להדפיס בדפוס דיגיטלי.
  • חוברות, פוסטרים וספרונים - הדפסת כמות דפים גדולה בדפוס דיגיטלי חוסכת זמן רב ולכן בתי דפוס רבים עברו להדפיס חוברות, פוסטרים, ספרונים ואפילו ספרים בהדפסה דיגיטלית. לאחר ההדפסה מחברים באמצעות מכונות מיוחדות את החוברות לכדי מקשה אחת.

 

יתרונות הדפוס הדיגיטלי:

דפוס דיגיטלי בתל אביב

יתרונות הדפוס הדיגיטלי כבר מוכרים ללקוחות רבים המשתמשים בשירותי בתי דפוס באופן קבוע. הדפסה דיגיטלית פותחת אפשרות להכנה מהירה של מוצרי דפוס בכמות גדולה, ההדפסה הדיגיטלית הינה בדרך כלל איכותית ומדוייקת יותר, אפשרויות הגרפיקה רבות יותר, הצבעים עשירים ומגוונים יותר וקל יותר לבחור מגוון צבעים גדול שכן בניגוד להדפסת אופסט, אין צורך בהחלפת שפופרות וטובים של דיו.

בנוסף, העובדה כי העבודה על מוצרי דפוס המודפסים בהדפסה דיגיטלית נעשית על גבי מחשב, לרוב אין צורך לשמור שקפים או תיקים עמוסים בדוגמאות ופלאטות הדפסה, שכן הכל קיים על המחשב ובמקרה של הדפסה חוזרת צריך רק לשלוף את הקובץ.

אין ספק שהיום הדפסה דיגיטלית מאפשרת לבתי הדפוס להעניק שירות טוב יותר ויעיל יותר ללקוחותיהם וכן להציע מגוון מוצרים רחב יותר באספקה מהירה ואיכותית. מעוניינים לקבל שירותי דפוס דיגיטלי בתל אביב ובמשלוח ללקוחות ולאזורים נוספים ברחבי הארץ? צרו קשר עם ספידגרף - בית דפוס דיגיטלי מקצועי ומנוסה - לקבלת שירות מקצועי ויחס אישי.

קראו עוד: כרטיסי ביקור מהיום להיום
קראו עוד: כרטיסי ביקור בתל אביב